Vedieť znamená robiť

Blog o webstránkach, SEO, Joomle a marketingu

Verili by ste mi ak by som povedal:

„Váš web môže byť úspešný aj bez štatistík návštevnosti.“

Predpokladám že nie.

Málokto si dnes vie predstaviť, že by mal seriózny prehľad o stránke bez štatistického nástroja, akým je napríklad Google Analytics.

Zaujíma vás efektívna propagácia a predaj pomocou internetu?

Potom je vám známe, že pútavý obsah je živnou pôdou moderného a úspešného webu.

A viete ktorý marketingový nástroj vám takýto obsah na webe zabezpečí?

Všetci to dobre poznáme:

Predajcovia sa nás snažia zlákať k nákupu všemožnými trikmi.

Stretli ste sa už s podobnými ponukami?

„Kúpte si jeden a druhý máte Zdarma.“

„Ponuka platí len do vyčerpania zásob. A že ste to vy, prezradím vám že na sklade máme posledné 2 kusy.“

V zásade vás na web môžu lákať dve veci:

Zábava alebo zárobok.

V oboch prípadoch však zvykne ľudí trápiť jeden ZÁSADNÝ problém … Obmedzený rozpočet.

Isto mi dáte za pravdu ak poviem:

Napísať text alebo článok, ktorý ľudí zaujme a zároveň dosiahnuť výrobné umiestnenie vo vyhľadávači je skutočné umenie.

A teraz si predstavte, aké by bolo mať presný návod na to, ako to dosiahnuť.

Aké problémy by vám takýto návod vyriešil?

„V podstate ho väčšine ľudí netreba a vôbec sa naň netreba zameriavať.“

„Tebe záleží na SEO? To už je minulosťou, preber sa!“

Aj vy ste sa už stretli s podobnými názormi? V poslednej dobe som na takéto myšlienky narazil niekoľkokrát.

Každý z nás je osobnosť, každý z nás je jedinečný.

Nikto by sa asi nechcel podobať na svojho suseda, však?

Jedine tak prípade, ak by chcel, aby si ho s ním zamenila milá pani susedka...

Na 21.4.2015 ohlásil najväčší vyhľadávač začiatok ďalších veľkých zmien.

Väčších, ako obávané updaty, ktoré každý pozná pod názvami panda či penguin.

Google ohlásil, že začína s uprednostňovaním stránok s responzívnym dizajnom!

podnaweb2020 zel