Články z blogu označené tagom:

SEO optimalizácia

Marketingových kanálov sú desiatky.

Napriek tomu nenájdete veľa ľudí, ktorí by pochybovali o dôležitosti vyhľadávačov.

Fráza „byť vyhľadateľný na googly“ je síce otrepaná, no pre väčšinu stránok platná. V základných pravidlách SEO sa už neorientujú iba odborníci, ale aj veľa majiteľov webov.

Ako byť o krôčik vpred, ak všetci naokolo vedia ako robiť optimalizáciu správne?

Čítať článok

A znova je tu - leto.

Slnko, voda, relax a odľahčené emailové schránky.

Leto je prirodzene obdobím, keď poľavuje pracovná aktivita v mnohých firmách. Všetci zamestnanci sa ponáhľajú k moru a zákazníci majú iné, príjemnejšie starosti, ako nákup vašich produktov a služieb.

Čítať článok

Hľadáte inšpiráciu pre SEO optimalizáciu vašich webových stránok?

Spísal som pre vás skrátený zoznam faktorov vplývajúcich na pozície vo vyhľadávaní.

Pre väčšinu z nich nepotrebujete byť google guru ani nič podobné. Postačí vám CMS systém, ktorý umožňuje upravovať obsah webovej stránky.

Čítať článok

Sledujete návštevnosť vašej stránky pravidelne?

V prípade ak áno a nezostávate len pri analýze základného prehľadu (rozumej – nikam sa v Google Analytics neprekliknete), zrejme vám neunikli dva „významné zdroje návštevnosti“.

Čítať článok

Poradiť si s internou návštevnosťou vašich stránok v štatistikách Google Analytics môže byť problém.

Mnohí pracujete z domu, z práce, z oboch súčasne, web spravuje viacero zamestnancov a podobne.

Naučte sa, ako vyčistiť dáta v každom z týchto prípadov.

Čítať článok

Stáli ste už niekedy pred naoko neriešiteľnou úlohou?

Pred úlohou tak veľkou, že pri každom pomyslení na ňu vám prebehol mráz po chrbte?

Či už ste mysleli na to, čo by mohlo byť ak sa vám to podarí, alebo na to, že to nedáte, tá úloha vás sprevádzala každou hodinou dňa.

Čítať článok

Verili by ste mi ak by som povedal:

„Váš web môže byť úspešný aj bez štatistík návštevnosti.“

Predpokladám že nie.

Málokto si dnes vie predstaviť, že by mal seriózny prehľad o stránke bez štatistického nástroja, akým je napríklad Google Analytics.

Čítať článok

Používame ho každý deň.

V zamestnaní i doma, pri práci či zábave, keď máme čas i keď sme v zhone.

Reč je o Google vyhľadávaní.

Mám pre vás dve otázky:

Viete vyhľadávať na Googly?

Čítať článok

Zaujíma vás efektívna propagácia a predaj pomocou internetu?

Potom je vám známe, že pútavý obsah je živnou pôdou moderného a úspešného webu.

A viete ktorý marketingový nástroj vám takýto obsah na webe zabezpečí?

Čítať článok

Nie je to dávno čo som si v niektorých účtoch Google Analytics všimol výrazný nárast sprostredkovanej návštevnosti.

Hovorím si „VAU, niekto na stránky odkazuje a ľudia na tento odkaz vo veľkých počtoch klikajú!“

Keď som sa ale na zdroj tejto návštevnosti pozrel bližšie, bolo mi ihneď jasné, že radosť bola predčasná.

Čítať článok

Isto mi dáte za pravdu ak poviem:

Napísať text alebo článok, ktorý ľudí zaujme a zároveň dosiahnuť výrobné umiestnenie vo vyhľadávači je skutočné umenie.

A teraz si predstavte, aké by bolo mať presný návod na to, ako to dosiahnuť.

Aké problémy by vám takýto návod vyriešil?

Čítať článok

„V podstate ho väčšine ľudí netreba a vôbec sa naň netreba zameriavať.“

„Tebe záleží na SEO? To už je minulosťou, preber sa!“

Aj vy ste sa už stretli s podobnými názormi? V poslednej dobe som na takéto myšlienky narazil niekoľkokrát.

Čítať článok

Na 21.4.2015 ohlásil najväčší vyhľadávač začiatok ďalších veľkých zmien.

Väčších, ako obávané updaty, ktoré každý pozná pod názvami panda či penguin.

Google ohlásil, že začína s uprednostňovaním stránok s responzívnym dizajnom!

Čítať článok

Každý z nás je osobnosť, každý z nás je jedinečný.

Nikto by sa asi nechcel podobať na svojho suseda, však?

Jedine tak prípade, ak by chcel, aby si ho s ním zamenila milá pani susedka...

Čítať článok

Niektoré udalosti sa priťahujú veľmi zvláštnymi cestami.

Pôvodne mal byť na mieste tohto článku, článok iný. No len pár dní po jeho dopísaní sa stal dokonale neaktuálnym.

O čom mal byť?

Čítať článok

Optimalizácia pre vyhľadávače je pojem dobre známi aj v menej odbornej verejnosti. Je tu však veľa dezinformácií a skreslených predstáv.

Pokúsim sa preto vniesť trochu svetla do tejto problematiky, pre tých menej zasvätených.

Čítať článok

Nezáleží na tom, či si idete web vytvoriť sami, alebo sa zveríte do rúk odborníkov. Ani na tom, či ide o Vašu prvú stránku, alebo piatu. Rád by som Vás upozornil na zopár bodov, o ktorých je nevyhnutné pri plánovaní webu popremýšľať.

Tieto rady sú univerzálne, nie sú zamerané na špecifický obor ani oblasť podnikania, či druh informácií s ktorými chcete pracovať. Je jedno či chcete predávať, alebo len zdieľať svoje koníčky, určite chcete úspešný web. A ten sa nerodí len tak náhodou.

Čítať článok

podnaweb2020 zel