O webstránkach, SEO a marketingu

Vedieť znamená robiť

Tento článok budú čítať dve skupiny ľudí:

1. Tí, ktorí si chcú Joomlu zmigrovať alebo aktualizovať samostatne.

2. Ľudia, ktorí hľadajú odbornú pomoc pri migrácii.

Sledujete návštevnosť vašej stránky pravidelne?

V prípade ak áno a nezostávate len pri analýze základného prehľadu (rozumej – nikam sa v Google Analytics neprekliknete), zrejme vám neunikli dva „významné zdroje návštevnosti“.

Stojíte za predajným pultom a pokladňa zapadá prachom.

Hľadíte na plné regály a premýšľate v čom je chyba, že ľudia o váš tovar nemajú väčší záujem. Veď predajňa o ulicu ďalej má vždy nejakých tých zákazníkov. A k vám zablúdi sotva zlomok z nich.

Mať obchod plný tovaru a nemať komu predávať je frustrujúce.

Problém ale nemusí byť v tovare. Ani v nezáujme zákazníkov.

Poradiť si s internou návštevnosťou vašich stránok v štatistikách Google Analytics môže byť problém.

Mnohí pracujete z domu, z práce, z oboch súčasne, web spravuje viacero zamestnancov a podobne.

Naučte sa, ako vyčistiť dáta v každom z týchto prípadov.

Stáli ste už niekedy pred naoko neriešiteľnou úlohou?

Pred úlohou tak veľkou, že pri každom pomyslení na ňu vám prebehol mráz po chrbte?

Či už ste mysleli na to, čo by mohlo byť ak sa vám to podarí, alebo na to, že to nedáte, tá úloha vás sprevádzala každou hodinou dňa.

Verili by ste mi ak by som povedal:

„Váš web môže byť úspešný aj bez štatistík návštevnosti.“

Predpokladám že nie.

Málokto si dnes vie predstaviť, že by mal seriózny prehľad o stránke bez štatistického nástroja, akým je napríklad Google Analytics.

Používame ho každý deň.

V zamestnaní i doma, pri práci či zábave, keď máme čas i keď sme v zhone.

Reč je o Google vyhľadávaní.

Mám pre vás dve otázky:

Viete vyhľadávať na Googly?

Zaujíma vás efektívna propagácia a predaj pomocou internetu?

Potom je vám známe, že pútavý obsah je živnou pôdou moderného a úspešného webu.

A viete ktorý marketingový nástroj vám takýto obsah na webe zabezpečí?

podnaweb2020 zel