O webstránkach, SEO a marketingu

Vedieť znamená robiť

Každý z nás je osobnosť, každý z nás je jedinečný.

Nikto by sa asi nechcel podobať na svojho suseda, však?

Jedine tak prípade, ak by chcel, aby si ho s ním zamenila milá pani susedka...

Niektoré udalosti sa priťahujú veľmi zvláštnymi cestami.

Pôvodne mal byť na mieste tohto článku, článok iný. No len pár dní po jeho dopísaní sa stal dokonale neaktuálnym.

O čom mal byť?

Viete ako sa správajú ľudia v kamenných obchodoch?

Určite áno, veď sami nakupujete.

A viete aj to, ako využiť tieto poznatky pri budovaní vašej novej webovej stránky?

Optimalizácia pre vyhľadávače je pojem dobre známi aj v menej odbornej verejnosti. Je tu však veľa dezinformácií a skreslených predstáv.

Pokúsim sa preto vniesť trochu svetla do tejto problematiky, pre tých menej zasvätených.

Nezáleží na tom, či si idete web vytvoriť sami, alebo sa zveríte do rúk odborníkov. Ani na tom, či ide o Vašu prvú stránku, alebo piatu. Rád by som Vás upozornil na zopár bodov, o ktorých je nevyhnutné pri plánovaní webu popremýšľať.

Tieto rady sú univerzálne, nie sú zamerané na špecifický obor ani oblasť podnikania, či druh informácií s ktorými chcete pracovať. Je jedno či chcete predávať, alebo len zdieľať svoje koníčky, určite chcete úspešný web. A ten sa nerodí len tak náhodou.

Pokrok ide ruka v ruke s dostupnosťou. V tomto ohľade bežia redakčné systémy vpred úžasne dlhými skokmi.

Nielen že sú dostupné úplne každému, kto o ne prejaví záujem, ale ich funkčnosť a možnosti pre tvorbu a správu web stránok sú takmer bez obmedzení.

Je obdivuhodné, keď sa v našich končinách objavia akcie, ktoré už dlho ľuďom chýbali.

Jedným z nich bol nepochybne aj prvý pražský Joomla day, ktorý sa konal v mierne sychravý, no o to bohatší deň. Konkrétne v sobotu 1.3.2014. Prečitajte si zhodnotenie celej akcie, prehľad programu a zaujímavosti.

podnaweb2020 zel