Články z blogu označené tagom:

Internetový marketing, PPC, Adwords

A znova je tu - leto.

Slnko, voda, relax a odľahčené emailové schránky.

Leto je prirodzene obdobím, keď poľavuje pracovná aktivita v mnohých firmách. Všetci zamestnanci sa ponáhľajú k moru a zákazníci majú iné, príjemnejšie starosti, ako nákup vašich produktov a služieb.

Čítať článok

Sledujete návštevnosť vašej stránky pravidelne?

V prípade ak áno a nezostávate len pri analýze základného prehľadu (rozumej – nikam sa v Google Analytics neprekliknete), zrejme vám neunikli dva „významné zdroje návštevnosti“.

Čítať článok

Stojíte za predajným pultom a pokladňa zapadá prachom.

Hľadíte na plné regály a premýšľate v čom je chyba, že ľudia o váš tovar nemajú väčší záujem. Veď predajňa o ulicu ďalej má vždy nejakých tých zákazníkov. A k vám zablúdi sotva zlomok z nich.

Mať obchod plný tovaru a nemať komu predávať je frustrujúce.

Problém ale nemusí byť v tovare. Ani v nezáujme zákazníkov.

Čítať článok

Poradiť si s internou návštevnosťou vašich stránok v štatistikách Google Analytics môže byť problém.

Mnohí pracujete z domu, z práce, z oboch súčasne, web spravuje viacero zamestnancov a podobne.

Naučte sa, ako vyčistiť dáta v každom z týchto prípadov.

Čítať článok

Stáli ste už niekedy pred naoko neriešiteľnou úlohou?

Pred úlohou tak veľkou, že pri každom pomyslení na ňu vám prebehol mráz po chrbte?

Či už ste mysleli na to, čo by mohlo byť ak sa vám to podarí, alebo na to, že to nedáte, tá úloha vás sprevádzala každou hodinou dňa.

Čítať článok

Verili by ste mi ak by som povedal:

„Váš web môže byť úspešný aj bez štatistík návštevnosti.“

Predpokladám že nie.

Málokto si dnes vie predstaviť, že by mal seriózny prehľad o stránke bez štatistického nástroja, akým je napríklad Google Analytics.

Čítať článok

Používame ho každý deň.

V zamestnaní i doma, pri práci či zábave, keď máme čas i keď sme v zhone.

Reč je o Google vyhľadávaní.

Mám pre vás dve otázky:

Viete vyhľadávať na Googly?

Čítať článok

Zaujíma vás efektívna propagácia a predaj pomocou internetu?

Potom je vám známe, že pútavý obsah je živnou pôdou moderného a úspešného webu.

A viete ktorý marketingový nástroj vám takýto obsah na webe zabezpečí?

Čítať článok

Nie je to dávno čo som si v niektorých účtoch Google Analytics všimol výrazný nárast sprostredkovanej návštevnosti.

Hovorím si „VAU, niekto na stránky odkazuje a ľudia na tento odkaz vo veľkých počtoch klikajú!“

Keď som sa ale na zdroj tejto návštevnosti pozrel bližšie, bolo mi ihneď jasné, že radosť bola predčasná.

Čítať článok

Všetci to dobre poznáme:

Predajcovia sa nás snažia zlákať k nákupu všemožnými trikmi.

Stretli ste sa už s podobnými ponukami?

„Kúpte si jeden a druhý máte Zdarma.“

„Ponuka platí len do vyčerpania zásob. A že ste to vy, prezradím vám že na sklade máme posledné 2 kusy.“

Čítať článok

„V podstate ho väčšine ľudí netreba a vôbec sa naň netreba zameriavať.“

„Tebe záleží na SEO? To už je minulosťou, preber sa!“

Aj vy ste sa už stretli s podobnými názormi? V poslednej dobe som na takéto myšlienky narazil niekoľkokrát.

Čítať článok

Na 21.4.2015 ohlásil najväčší vyhľadávač začiatok ďalších veľkých zmien.

Väčších, ako obávané updaty, ktoré každý pozná pod názvami panda či penguin.

Google ohlásil, že začína s uprednostňovaním stránok s responzívnym dizajnom!

Čítať článok

Viete ako sa správajú ľudia v kamenných obchodoch?

Určite áno, veď sami nakupujete.

A viete aj to, ako využiť tieto poznatky pri budovaní vašej novej webovej stránky?

Čítať článok

Nezáleží na tom, či si idete web vytvoriť sami, alebo sa zveríte do rúk odborníkov. Ani na tom, či ide o Vašu prvú stránku, alebo piatu. Rád by som Vás upozornil na zopár bodov, o ktorých je nevyhnutné pri plánovaní webu popremýšľať.

Tieto rady sú univerzálne, nie sú zamerané na špecifický obor ani oblasť podnikania, či druh informácií s ktorými chcete pracovať. Je jedno či chcete predávať, alebo len zdieľať svoje koníčky, určite chcete úspešný web. A ten sa nerodí len tak náhodou.

Čítať článok

podnaweb2020 zel